کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316378 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اضافه شدن چند ویژگی و حذف یک قابلیت از نرم افزار Files گوگل

به گزارش سافت گذر، اپلیکیشن Files گوگل یک برنامه فوق العاده برای مدیریت فایل ها در سیستم عامل اندروید است. در این نرم افزار علاوه بر اینکه می توان از پوشه های شخصی محافظت کرد، امکان ارسال فایل ها با سرعت بالای 480 مگابیت بر ثانیه وجود دارد. حالا در جدیدترین اتفاق، اپلیکیشن Files گوگل آپدیت تازه ای دریافت کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از قابلیت جدید آن اسکرین شات های قدیمی خود را شناسایی و آنها را حذف کنند.

Files گوگل اندروید

گوگل همچنین قسمت پخش کننده فایل های صوتی را نیز بهبود بخشید تا افراد امکان پخش آنها را در پس زمینه داشته باشند. در نهایت، قابلیت دسته بندی فایل ها هم پیشرفته تر شده است.

در کنار چند ویژگی گفته شده که به تازگی گوگل آنها را به اپلیکیشن Files اضافه کرده، گویا کمپانی مالک اندروید یکی از قابلیت های پرطرفدار را کنار گذاشته است. در نرم افزار مذکور، قسمتی به نام Safe Folder وجود داشت (برای کاربران نسخه آزمایشی) که به کاربران اجازه می داد اطلاعات شخصی خود را در آنجا قرار داده و از پوشه با استفاده از یک پسورد یا پین عددی محافظت نمایند و اطلاعات موجود در آن نیز در دسترس سایر برنامه ها نبودند.

اگرچه هیچ گاه عرضه شدن این ویژگی توسط گوگل به صورت رسمی مشخص نشد ولی سایت خبری XDA Developers توانست آن را کشف کند. حالا همین خبرگزاری مدعی شده که کمپانی مالک اندروید ایده خود را پس گرفته و قابلیت Safe Folder را حذف کرده است. آن طور که سایت مذکور خبر داده، در نرم افزار Files پیامی با این مضمون نمایش داده می شود:«« Safe Folder دیگر پشتیبانی نخواهد شد و امکان ذخیره کردن فایل های جدید نیز در آن وجود ندارد. پوشه های موجود در این بخش به زودی یا حذف و یا به جای دیگری منتقل می شوند»».

Files گوگل اندروید

حالا شاید از خودتان بپرسید، چرا گوگل برای حذف ویژگی که هیچ گاه آن را عرضه نکرده بود پیام هشدار داده است. پاسخ به این پرسش بسیار آسان می باشد چرا که این کمپانی قابلیت Safe Folder را تنها در اختیار آزمایش کنندگان قرار داده بود و حالا با این پیام به آنها فهمانده که دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند.

مطمئناً حذف یک چنین قابلیت مهمی پیش از انتشار منجر به ناراحتی بسیاری از افراد خواهد شد چرا که ابزار کارآمدی برای حفاظت از اطلاعات شخصی به حساب می آمد.

 

 
منابع: mspoweruser.com و phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47188 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/10 تعداد مشاهده: 2014
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر